Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


+3
Liam
Luna
Christian
7 plaatsers

    Het Grasveld

    Luna
    Luna
    Admin


    Aantal berichten : 162
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 4 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Luna di mei 18, 2010 9:37 pm

    Luna trok haar benen naar zich toe en sloeg haar armen erom heen. Ze vond het helemaal niet leuk als mensen haar zo voor de gek hielden! "Frankrijk ja," mompelde ze bijna onverstaanbaar. "Veel leuker en warmer dan hier.."
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 4 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Christian di mei 18, 2010 10:56 pm

    "Ik ben er één keer geweest. In parijs. Eifeltoren enzo. Mijn vader vond het geweldig en heeft toen een kleine eifeltoren gekocht. Je weet wel, zo'n sleutelhanger. Ik dacht dat hij voor mij zou zijn, maar toen hij er een diamant in liet plaatsen wist ik genoeg." Chris keek voor zich uit.
    Luna
    Luna
    Admin


    Aantal berichten : 162
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 4 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Luna di mei 18, 2010 11:08 pm

    "Een diamant? Ging hij.. trouwen?" vroeg Luna voorzichtig, aangezien ze merkte dat hij dit onderwerp niet geweldig vond. Maar ze was nieuwsgierig en ze wilde nu gewoon weten wat er aan de hand was ook.
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 4 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Christian wo mei 19, 2010 8:25 am

    "Ja, verloven. Met zijn veel jongere vriendin. Dat was al na een paar maanden dat ze elkaar kenden. En toen moest ik het huis maar uit." Chris keek weer naar Luna en glimlachte toen. Het was verleden, 't maakte nog weinig uit.

    Gesponsorde inhoud


    Het Grasveld - Pagina 4 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 2:21 pm