Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


+3
Liam
Luna
Christian
7 plaatsers

    Het Grasveld

    Elainalyn
    Elainalyn


    Aantal berichten : 47
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Elainalyn zo mei 16, 2010 9:13 pm

    Elainalyn had haar hoofd gewend en zag twee kindjes kijken. Die nieuwe en Chris. Met een grijns op haar gezicht, ging ze nu terug kijken. "Ze vinden het volgens mij hartstikke leuk dat je tegen ons praat," mompelde ze terwijl ze naar hun wees en daarna Liam aankeek.
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Christian zo mei 16, 2010 9:15 pm

    "Sorry!" Chris keek snel Luna weer aan. Hij hield zijn hoofd een beetje schuin en trok zijn wenkbrauw op. "Weet ik niet. Jij zat bij Liam aan tafel met eten toch?" Chris kon het niet laten om toch nog een blik te werpen op Enge tweeling, en zag dat het meisje naar hem wees. Bah, Elainalyn was het meest enge schepsel ooit!
    Camille
    Camille


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 14-05-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : onder je bed

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Camille zo mei 16, 2010 9:15 pm

    Camille twijfelde heel erg over een foto, ze had advies nodig. Ze keek even rond en zag Luna met Chris zitten, zij zou vast wel smaak hebben ze zag er zowiezo leuk uit. Ze sprong overeind en liep naar hen toe "hi hi" zei ze zachtjes. "Ik had een vraagje want jij bent vast wel smaak en lijkt me aardig en bent niet" ze twijfelde even "apart"zei ze uiteindelijk. "Nou is dit een mooie foto" vroeg ze terwijl ze het blad op hield.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Liam zo mei 16, 2010 9:15 pm

    Liam keek vluchtig over zijn schouder. Hmhm, Luna en Chris. Hij grinnikte schamper. "Pfu, ze zijn gewoon jaloers." Geen idee waarom hij dat had gezegd. Jaloers op wat? Dat hij wél met engerds durfde te praten? Oeps? Snel probeerde hij iets te bedenken om zijn woorden recht te zetten. "Nouja, niet jaloers maar eh.. Ja, nou je weet wel?"
    Okey, hij wist niks.
    Luna
    Luna
    Admin


    Aantal berichten : 162
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Luna zo mei 16, 2010 9:19 pm

    "Ja toen deed hij nog normaal?" zei Luna fronsend, waarna haar blik automatisch nog een keer naar de tweeling en Liam schoot. Lang kreeg ze daar niet de tijd voor - opeens stond er een meisje dat ze niet kende bij hen.
    "Hi," begroette ze haar terug, een blik op de foto werpend.
    "Jawel hoor.. denk ik? Hoezo?"
    Kenichi
    Kenichi


    Aantal berichten : 56
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Kenichi zo mei 16, 2010 9:19 pm

    Kenichi keek Liam met een scheefhoofd aan. Die jongen wist echt niet wat hij moest zeggen. Begrijpelijk, want iedereen was 'vies' van hen. Kenichi knikte daarom maar. "Uhuu," bracht ui alsof hij de jongen begreep.
    Camille
    Camille


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 14-05-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : onder je bed

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Camille zo mei 16, 2010 9:22 pm

    Camille glimlachte "omdat ik slecht ben in het maken van keuzes"zei ze "o sorry wat onbeleefd ik had me nog niet voorgesteld, ik ben Camille"zei ze glimlachend.
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Christian zo mei 16, 2010 9:22 pm

    Chris keek opgelaten de andere kant op toen ze gestoord werden in hun gesprek door een Ginger. Hij probeerde de blik van Liam te vangen, en te seinen 'WTF?'. Hoe trok je eigenlijk een 'wtf' hoofd? Terwijl hij Luna en Ginger liet praten over de foto, probeerde hij een zo goed mogelijk 'wtf' hoofd te trekken. Wenkbrauw op hoog, samen met een mondhoek en grote ogen.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Liam zo mei 16, 2010 9:23 pm

    Liam had ondertussen al helemaal een rood hoofd gekregen. Maar op één of andere manier deed Kenichi opeens zo... Aardig? Hij deed net alsof hij het echt begreep, wat natuurlijk niet kon want Liam had alleen maar onzin uitgekraamd. Het leek wel alsof hij hem gerust wilde stellen! Liam fronste diep. Dat had hij niet verwacht?
    Maar het werkte wel... Hij voelde zich inderdaad meer op zijn gemak.
    Elainalyn
    Elainalyn


    Aantal berichten : 47
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Elainalyn zo mei 16, 2010 9:23 pm

    Net zoals Kenichi, keek Elainalyn hem aan met een scheef hoofd. "Mhh," bracht ze uit. "Ach het maakt ook niet uit wat ze zijn." Ze wilde eigenlijk vragen waarom hij niet daar bij ging zitten, dat was toch logischer? Of was het een soort of weddenschap.
    Toen ze zag dat Liam een redhead had gekregen glimlachte ze even geruststellend.
    Luna
    Luna
    Admin


    Aantal berichten : 162
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Luna zo mei 16, 2010 9:24 pm

    Luna opende haar mond om op Camille te reageren, maar kreeg toen net Chris in het oog, die zichzelf nogal belachelijk aan het maken was.
    "What are you doing you idiot?!"
    ..
    Oh. Ohja.
    "Luna," stelde ze zichzelf voor aan het meisje, waarna ze zich weer op Chris richtte. Waar was die mee bezig?!
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Christian zo mei 16, 2010 9:27 pm

    Betrapt keek Chris op zij. "...Niets," probeerde hij, maar natuurlijk was het te laat. Ze had hem heus wel rare hoofden zien trekken. "Ik eh.. ik trok een 'wtf' hoofd," mompelde hij, terwijl zijn nek en wangen roodkleurden.
    Camille
    Camille


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 14-05-10
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : onder je bed

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Camille zo mei 16, 2010 9:27 pm

    "Merci"riep Camille terwijl ze terug liep naar haar zooitje. Ze had wel gezien dat Chris raar aan het doen was met Liam en de creep-tweeling, dus snapte ze wel dat Luna bezig was. Ze scheurde de foto uit en gooide die op de stapel.
    Luna
    Luna
    Admin


    Aantal berichten : 162
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Luna zo mei 16, 2010 9:33 pm

    "Oh en dat.. oefen je midden op het grasveld?"
    Met een verbaasd gezicht keek ze de jongen aan.
    "Het had wel een beetje een "wtf"- effect ja, maar ik denk bij de verkeerde persoon. Waarom oefen je dat anyway?!"
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Christian zo mei 16, 2010 9:37 pm

    "Ja!" Chris lachte hardop om haar tweede opmerking. "Nou, ik doe een onderzoek naar de gezichtsuitdrukkingen van de mens," verzon hij nel.
    Luna
    Luna
    Admin


    Aantal berichten : 162
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Luna zo mei 16, 2010 9:45 pm

    "Oke.. veel succes denk ik?"
    Vreemd onderzoek zeg, waar was dat nou weer voor nodig?
    "Waarom doe je dat eigenlijk?"
    Luna bleef Luna, en Luna geloofde altijd alles veel te snel. Pff.
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Christian ma mei 17, 2010 8:58 am

    Chris krabde even aan zijn achterhoofd. "Nou.. je moet ten eerste toch iets te doen hebben hier, en ten tweede, als er een uitslag uitkomt die de wereld zal veranderen ben ik hier weg en heb ik veel geld!" zei hij vrolijk, geen aandacht meer betedende aan Liam en zijn nieuwe vrienden.
    Luna
    Luna
    Admin


    Aantal berichten : 162
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Luna ma mei 17, 2010 10:50 am

    "Oooooooooh!" Ongelovig staarde Luna Christian aan.
    "De wereld veranderen! Echt? Hoe dan?"
    Hoe kon je de wereld nou veranderen met zo'n raar onderzoek? Dat was toch vreemd..
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Christian ma mei 17, 2010 4:37 pm

    Christian moest moeite doen om zijn lach in te houden, en het enige wat er ontstond was een vage, mysterieuze glimlach. "Tsjaah.. Mensen begrijpen elkaar vaak verkeerd. Als alle uitdrukkingen duidelijker werden, en echt uitstralen wat je voelt.. Zoals mijn wtf uitdrukking. Jij kreeg er een 'wtf'moment van, toch!"
    Luna
    Luna
    Admin


    Aantal berichten : 162
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Luna ma mei 17, 2010 6:06 pm

    Daar had hij wel gelijk in ja.
    "Wow! Ben je al ver met je onderzoek?" vroeg Luna, oprecht geïntresseerd.
    Daar had ze eigenlijk nog nooit over nagedacht.
    Snel knikte ze op zijn tweede vraag. "Ja, dat is waar!" Ze had nooit verwacht dat dat bij een onderzoek hoorde.
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Christian ma mei 17, 2010 6:52 pm

    "Jij hebt hele sterke uitdrukkingen, kan ik je vertellen. Niets meer aan doen," zei Chris grijnzend, en plukte wat grassprietjes. "Nee, ik wou het eerst op alfabetische volgorde doen, maar zoals je hoort ben ik bij de W. Dat lijkt heel ver, maar ik besloot eens vanaf achteraan te beginnen." Met een serieuze blik in zijn ogen knikte hij plechtig.
    Luna
    Luna
    Admin


    Aantal berichten : 162
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Luna ma mei 17, 2010 6:58 pm

    "Van achteraan? Waarom dan?"
    Wat had het nou weer voor nut om achteraan te beginnen?
    "Hoort dat ook bij het onderzoek? Ik vind het maar een beetje vreemd hoor.."
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Liam ma mei 17, 2010 7:52 pm

    Er viel weer een stilte, maar deze keer was hij minder ongemakkelijk. Liam streek met zijn vingers door het gras. Het kietelde. Hij keek weer even over zijn schouder en zag Luna en Christian druk in gesprek. Pff, hij vond het niet leuk. Hij wilde met Chris praten! Die trut moest maar andere vrienden zoeken.
    Dawn
    Dawn


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 15-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Dawn ma mei 17, 2010 8:00 pm

    Dawn liep het veldje op met haar teken blok en zag verderop mensen staan. Nee he, ook dat nog.Ze ging tegen de muur zitten die er stond en keek de vertte in. Ze probeerde wat te schetsen maar het lukte alsmaar niet. Ze had al 3 blaadjes verscheurd. Normaal scheurt ze er meer dan tien voor ze echt inspiratie heeft. Ze keek naar de mensen die daar stonden en probeerde hun na te tekenen


    Laatst aangepast door Dawn op ma mei 17, 2010 8:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Elainalyn
    Elainalyn


    Aantal berichten : 47
    Registratiedatum : 14-05-10

    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Elainalyn ma mei 17, 2010 8:01 pm

    "Is het meisje, het probleem dat je hier zit?" vroeg ze. Haar ogen keken hem doordringend aan. Hij vond het niet 'gezellig' bij hun, dat viel te merken. Al was hij wel meer op zijn gemak.

    Gesponsorde inhoud


    Het Grasveld - Pagina 2 Empty Re: Het Grasveld

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 9:32 am