Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


4 plaatsers

    De danszaal

    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 11:34 am

    Een redelijk kleine ruimte met overal spiegels en een mega muziekinstallatie.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 11:37 am

    Liam had een gemakkelijke, los zittende trainingsbroek aangetrokken en een los t-shirt. Met een handdoek, een flesje water en zijn favoriete muziekmix onder de arm, kwam hij de zaal binnen. Die was meestal wel leeg, want er dansten niet zoveel mensen. Dat vond Liam alleen maar handig!
    Hij liet zijn handdoek en het flesje water in een hoekje vallen en begaf zich naar de muziekinstallatie. Enkele knopjes en een draai aan de volumeknop en alles was klaar!
    Natuurlijk warmde Liam zich eerst netjes op met wat stretchoefeningen. Hij had geen zin in een spierscheur ofzoiets dergelijks, omdat het nogal enthousiast eraan toe ging.
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 12:28 pm

    Hoewel Micha helemaal geen geweldige danseres kwam, liep ze toch de danszaal in. Waarschijnlijk omdat ze toch niets beters te doen had. Toen ze binnen kwam zag ze een jongen zitten en ze slikte. 'Oh, sorry dat ik stoor..', zei ze terwijl ze al weer weg wilde lopen.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 12:33 pm

    Liam keek achterom terwijl hij zijn schouders aan het losmaken was. "Oh, hallo. Maakt niks uit hoor." Hij wilde zijn schouders ophalen, maar dat ging niet zo goed in zijn stretchpositie.
    Oh ze ging er alweer vandoor... Liam had anders graag kennis gemaakt met een andere dansfanaat. "Hey, ga je alweer weg?" Vroeg hij met oprechte teleurstelling in zijn stem.
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 12:38 pm

    Micha keek om met grote ogen. 'Eh, ik dacht dat je aan het oefenen was?', zei ze met wat onzekere stem. 'Maar ik wil ook wel blijven als je dat niet erg vind?', zei ze met een glimlachje. Langzaam liep ze terug, als hij alsnog niet wilde dat ze bleef kon ze alsnog weer weg gaan.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 12:39 pm

    "Ja..." Liam liet zijn schouders maar met rust en liep een beetje in de richting van het meisje. "Maar het maakt me niks uit hoor. Ik bedoel... Nouja, eigenlijk wil ik wel andere dansers leren kennen?" Hij glimlachte kort en zette zijn handen in zijn zij.
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 1:29 pm

    Micha moest lachen. 'Nou, zo'n geweldige danseres ben ik niet, maar ja', ze keek even naar de grond en wist niet zo goed wat ze moest zeggen. 'Kan jij goed dansen?', vroeg ze uiteindelijk. Micha vond dansers geweldig en was altijd een beetje jaloers. Vroeger droomde ze er wel eens van om danseres te worden, maar er was nooit wat van gekomen.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 1:31 pm

    "Je bent vast gewoon bescheiden." Liam grijnsde even. Of hij zelf goed kon dansen? Ja, dat wel.. Maar hij kon best ook bescheiden zijn, niet? "Valt mee." Hij wreef even met zijn linkerhand over zijn rechterelleboog en keek in de spiegel. "Watvoor dans doe je graag?" Vroeg hij nieuwsgierig, terwijl hij in de spiegel naar het meisje keek.
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 1:37 pm

    Micha glimlachte. Ze zou hem wel eens willen zien dansen..
    'Eh, welke soort?', Micha moest na denken over zijn vraag. Als ze danste was het iets vaags wat ze meestal zelf verzon om het moment dat de muziek speelde. 'Geen idee?', mompelde ze. 'En jij?', Micha gokte op iets van ballet aangezien hij in een nogal moeilijke strecht zat toen ze binnen was komen lopen.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 1:43 pm

    "Ik dans vanalles, maar het meeste toch wel met hiphop erin vermengd zegmaar. Ik neem aan dat jij dat ook zo'n beetje hebt? Dat je gewoon danst wat je wil dansen? Een coktail van vanalles?" Hij klonk super enthousiast. Het was leuk om iemand te hebben die ongeveer hetzelfde in elkaar zat ey! Er begon net een leuk liedje en Liam grijnsde even voordat hij een kleine moonwalk deed. Dat vond hij altijd leuk om te doen!
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 1:48 pm

    Micha zat er dus redelijk naast. Maar het was inderdaad leuk dat hij ongeveer het zelfde als haar danste, alleen waarschijnlijk 10x zo goed. 'Ja, kind of', zei ze lachend. 'Maar ik ben echt niet zo geweldig hoor'. Micha keek vol bewondering toen hij een moonwalk deed. 'Wauw, geweldig'.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 1:50 pm

    Liam glimlachte bescheiden. "Wanna learn?" Stelde hij vrolijk voor. "De vloer is hier redelijk glijerig, dus zo moeilijk is het niet." Hij stapte alvast op haar af, alsof hij zeker wist dat ze ja zou zeggen.
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 1:53 pm

    Micha glimlachte breed. Waarom niet, wat had ze te verliezen. 'Sure, why not', zei ze lachend. Hij keek hoe hij op haar af kwam gelopen en bedacht zich dat ze niet eens zijn naam wist. 'Hoe heet je eigenlijk?'.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 1:55 pm

    "Ohja, ahah," Liam was vergeten zich voor te stellen. Goh, wat onbeleefd van hem zeg. "Zeg maar Liam". Hij stak zijn hand spontaan uit en toverde een bogsmile op zijn gezicht.
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 1:57 pm

    Zijn vrolijkheid was aanstekelijk waardoor Micha moest lachen. 'Ik ben Micha', zei ze terwijl ze zijn hand schudden. Nou dat was niet al te moeilijk geweest aangezien ze altijd moeite had met kennis maken.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 2:02 pm

    "Oke, Micha. Ik zal het nog eens voordoen dus." Liam liet haar hand weer los en deed zijn moonwalk nog een keer, en nog een keer maar dan trager. "Okey?" Vroeg hij even. "Probeer eens. Eens zien wat je ervan bakt hè."
    Christian
    Christian


    Aantal berichten : 90
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Christian za mei 15, 2010 2:04 pm

    (ik kan de moonwalk lekker echt ehehehe!)
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 2:05 pm

    Micha keek naar zijn voet werk, in de eerste instantie zag het er niet heel moeilijk uit. Ze ging in de zelfde positie staan als hij stond en keek naar haar eigen voeten. Hoewel ze dacht dat het het niet al te moeilijk was, zag het er bij haar niet uit. Ze moest lachen, 'Dit lijkt echt nergens op'.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 2:08 pm

    (ik niet hahahaha ik kan echt totaal niet dansen of ook maar iets van al die dingen XDDD
    maar jij bent cool Jildou 8D)


    Liam grinnikte. Hij hield ze rest van zijn lach wel netjes in. Het was niet aardig om haar uit te lachen eh.
    "Oh don't worry. Zo zag de mijne er in het begin ook uit hoor." Hij stelde haar even gerust met een leugentje om bestwil. Hij deed het nog een keer voor, zo traag mogelijk en wachtte toen weer.
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 2:13 pm

    Micha vond het niet zo erg dat hij moest lachen. Het was tenslotte ontzettend lachwekkend om iemand zo falende moonwalk te zien doen.
    Micha keek weer naar zijn voet werk en probeerde het zo goed mogelijk na te doen. Er was misschien enkele verbetering maar het was wat stroef

    ((ik kan hem.. redelijk XD))
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 2:16 pm

    Liam keek even bedenkelijk. Hij nam zijn kin tussen twee vingers en fronste. "Doe eens niet zo stijf. Soepelheid is veel mooier om naar te kijken." Stelde hij uiteindelijk voor. Zonder waarschuwing ging hij achter haar staan en nam haar heupen vast. "Soeppoooollll." Bracht hij uit terwijl hij haar hoelahoepbewegingen liet maken.
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 2:42 pm

    Micha schrok toen ze plotseling Liam's handen op haar heupen voelde. Ze slikte. 'Eh, ja .. soepel', zei ze wat schamper. Hij bedoelde er waarschijnlijk toch niets mee dus bewoog ze wat onwennig mee met de heupbewegingen.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 3:06 pm

    Helleu, durfde ze misschien niet ofzo? Het leek net alsof ze zich inhield. Elk meisje kon toch wel min of meer met haar heupen draaien?!
    Pas even later had Liam eigenlijk door dat hij aan haar lijf zat. Het ging gewoon automatisch, oeps?
    "Oh, sorry.." Mompelde hij terwijl hij braafjes weer afstand nam.
    Micha
    Micha


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 14-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Micha za mei 15, 2010 3:54 pm

    Micha voelde hoe rood haar wangen waren en was blij toen hij haar weer los liet. 'Geeft niet', zei ze terwijl ze omkeek. Ze hoopte vurig dat de rode kleur op haar wangen verdwenen was en glimlachte. Awkward moment. 'Als jij nou wat dans laat zien en ik kijk gewoon', dat vond ze wel een goed idee, ze had geen zin om nog meer voor lul te staan.
    Liam
    Liam


    Aantal berichten : 136
    Registratiedatum : 13-05-10

    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Liam za mei 15, 2010 4:16 pm

    Liam knikte, maar ergens was hij toch teleurgesteld geweest. "Als jij daarna ook een showtje geeft." Zei hij met een prethoofd. Dat vond hij zelf nou eens een tof idee!

    Gesponsorde inhoud


    De danszaal Empty Re: De danszaal

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 17, 2024 5:09 am